יום שישי, 22 במאי 2009

מתאמנת בלהיות תיירת

בבושה רבה אני מודה ומתוודה, עברתי לגור במקום מדהים, אנשים משלמים הרבה כסף כדי להגיע לצימרים באזור ואני עצלנית שכמוני בקושי מכירה מקום ורבע באזור הזה. עצלנית וחסרת מוטיבציה, פויי!!
את הוידוי הזה התוודתי לאמא שלי, האישה שמבלה לפחות פעם בשנה כמלוות תיירים (הדוד, החברה והקרובים השונים) בכל פינה בארץ ובאזור היא בשיא האומץ התנדבה לקחת אותי לטיול שישי בעכו.
אז בשישי שעבר הייתי תיירת, לקחתי מצלמה וככה באיזי הסתובבנו לנו בין דוכני הדגים, מערות משונות (טמפלרים) החומות הנפלאות והים המדהים.
המקום שממנו פשוט לא יכולתי לזוז עד שאמא שלי איימה ששוב אשרף בכתפיים כי חם וכמובן שלא נמרחתי בקרם היה החומות של העיר במקום שבו חבורה של כמה נערים אמיצים קפצו למיים. צלמתי שוב ושוב מנסה לתפוס אותם באויר. היה נחמד. את הטיול סיימנו אחרי זלילה של חומוס נפלא ורכישה של שרצים שעדיין ממתינים במקפיא לדייט עם המחבת.
בפעם הבאה אולי נטפס מזרחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.