יום שבת, 9 במאי 2009

תקראו לי משוגעת...


יש אנשים שכבר בטוחים שאני משוגעת מהסיבה הפשוטה שיש לי חמישה חתולים.
אני בטוחה שאם אגלה להם שאני רוצה לאמץ כלב יחתמו על טופס אישפוז בשבילי.
כבר כמה חודשים שאני מציצה קבוע בכל מני אתרים לאימוץ כלבים ומחכה שיצוץ הכלב שלא אוכל לעמוד בפניו.
היום זה קרה מצאתי כלבת בוקסר יפהיפיה למסירה. לצערי ובטח לשמחתה הבעלים שלה החליטו להשאיר אותה אצלם.
אני אוהבת בוקסרים, יש בהם משהוא מקסים וילדותי שפשוט קשה לי להשאר אדישה אליהם.
אבל החלום הגדול שלי הוא בולדוג אנגלי וגם אחת כזו מצאתי באתר של איזו עמותה... מחר כבר אצלצל אליהם.
בנתיים בזמן שאני לא מחפשת בכל פינה ברשת כלבים יש לי עוד עיסוקים.
היום שוב עבדנו בפינת החי של הקיבוץ, צבענו קירות וגדרות, הברשנו את הפונית והוצאנו אותה לטיול בקיבוץ.
היה מצחיק לראות את האנשים המופתעים שניסו לנחש אם אנחנו גונבים את הסוסה או שסתם השתחרר לנו בורג (רמז- התשובה השניה נכונה) גם הפונית הייתה בטוחה שיש יותר מבורג אחד משוחרר, נראה לי שלא הוציאו אותה מפינת החיי בעשור האחרון והיא הופתעה לגלות עולם שלם. מההלם היא אפילו סרבה בנימוס ללעוס את הדשא בדרך.
לשמחתי בניגוד לכלב שיצא לטיול היא נמנעה מלהשאיר אחריה חבילות וככה הצילה אותי מהדילמה איך להתייחס ל"זבל האורגני" שהיא מייצרת.
עיסוק נוסף שמצאתי לאחרונה הוא לעבוד.... האמת ברגעים אלו ממש אפשר להגיד שאני מבריזה מהעבודה כי עדיין לא סיימתי התחיבויות קודמות שלי, שששש.... לא לגלות לבוס (:
ועדכון קצרצר לכל מי שתהה לאן מתקדםמים העניינים עם הפונדקאות, היום אני מתחילה שוב הורמונים וסופרת ימים עם ההחזרה השניה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.