יום שני, 18 במאי 2009

שניים זה תמיד ביחד (:

מאתמול אני בהתרגשות כהילו מינימום זכיתי בלוטו...
האמת אפשר להגיד שהחדשות שקיבלתי על הבוקר הן מעיין זכיה בלוטו.

לפניי שבועיים מצאתי את עצמי חווה מהצד את הקושי והלבטים הרבים שהיו לעמי ותמי האם לנסות לעשות החזרה של עובר אחד החודש או לקחת את העובר האחר שהיה צפוי להקפיא אותו ולחכות לשני.
תמי רצתה מאוד צאנ'ס לתאומים אבל כל ההמלצות היו לכיוון של לנסות החזרה של עובר טרי אחד מוצלח על פני שני עוברים שלא ידוע מה יהיה טיבם.
נראה לי שבכאב מסויים תמי השלימה עם העובדה שככל הנראה יהיה עובר אחד החודש.
אתמול בבוקר התקשר עמי מבית החולים ועידכן אותי שלמרבה ההפתעה יש שתי ביציות וחזרנו לדבר על האופציה של תאומים.
עבורי ואני מניחה שגם עבורם זה ממש זכיה בלוטו עוברים.
אני כל כך שמחה, כל כך מאושרת שסוף סוף דברים פועלים לא טוב אלא יותר טוב מהצפוי.
מחזיקה לנו אצבעות.. חמסה חמסה טפו טפו טפו... מלח שום בצל... שהפעם יצליח לנו.
נסיון שני יוצא לדרך ככל הנראה ביום רביעי.

ואם כבר דברתי השבוע על אינטואיצה אז הנה תלונה קטנה לאינטואיציה שלי....
למה בדברים כאלו גדולים את לא רומזת לי, אפילו ככה בקטנה, מה יהיה.. תתביישי לך!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.