יום שני, 25 במאי 2009

מווו


היום הצטרפתי לטיול ברפת עם ילדי הגנון.
נחמד להגיע בתור אמא של- ולא בתור המבוגר האחראי.
פגשנו עגלים תאומים טריים טריים שרק נולדו ובדיוק זכו להאכלה ראשונה מבקבוק.
עגל מוזר-זה שבתמונה, בחיים לא ראיתי עגל עם כזו פרווה.
פרות הריוניות שגרמו לי להרגיש מצויין עם הגזרה שלי.
פרות לפני חליבה שהזכירו לי את הימים הנשכחים ההם כשגם אני הייתי מוכנה להתחבר למכונה שתשחרר את שקיות החלב שלי מהלחץ הנוראי ....
את הניחוחות של החלב במכון החליבה פשוט לא יכולתי לסבול, בחילה נוראית, אני שונאת חלב גם ככה ועכשיו עם ההורמונים...
הרשתי לעצמי לעשות צחוקים עם הצוציקים, להעמיד פנים שיש לי פרה בכיס ולצלם אותם מוציאים לשון...
יצאתי עם לפחות 200 תמונות של הילדים והפרות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.