יום רביעי, 29 ביולי 2009

יש לי בייבי חדש (:

צפירת הרגעה הכל בסדר, לא ילדתי ולא נכנסתי להריון שוב (מזל שבזמן הריון לא ניתן להרות שוב).
החלטתי לחוס על קוראי הבלוג הזה ולהוציא את האנרגיות שלי בכל הקשור לעבודה במקום אחר...
בכלל נראה לי שהחום או ההריון התחילו להשפיע עליי מוזר אז מצאתי לעצמי עוד תעסוקה ופתחתי לי בלוג נוסף שיעסוק בעיקר בעולם הזכוכית הצבעוני ונוצץ ולעיתים גם רותח, שורט ושורף...
אם בכל זאת יהיה לכם נורא משעמם ותרצו לראות מה אני עושה כדי לשרוף את הזמן (הצלחתי להצחיק את עצמי (: ) אתם מוזמנים בכיף לשוטט לבלוג השני http://natalirh.blogspot.com .
במידה ואני שוכחת את עצמי שם עסוקה בלהרוס ולפרק דברים ומזניחה את הבלוג הזה אתם מוזמנים לקטר ולהציק ישירות למייל או אפילו בבלוג השני, יסורי המצפון כבר יחזירו אותי לתלם.
עכשיו הולכת להתקלח אחרי יום עבודה חם לפני שיתקשרו בזעם מהמשרד לאיכות הסביבה ואח"כ לוקחת את עצמי והבטן לאכול משהו.

ולסיום, איך לא, תמונה של סט חדש וורוד נורא (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.