יום שישי, 17 ביולי 2009

עוד שבוע עבר

(נא לזמזם לפי השיר: שבת בבוקר יום יפה...)
שישי בבוקר, יום יפה
אמא שותה כוס קפה
הרבה ילדים בסלון, בסלון
ולי לא יתנו להמשיך לישון.....

עוד שבוע נגמר ובטבלת היאוש שלי נשאר עוד חודש וחצי לחופש הגדול... לא נורא אולי עדיף להתרכז בשבועיים שעברו בלי שאף אחד רצח מישהוא אחר או לחילופין התאבד.
לפני שבוע פתחתי את אחד הפאזלים שלי על שולחן האוכל והכרזתי שעד הלידה (חצי שנה פחות או יותר) אני מסיימת אותו, בנתיים אוכלים בסלון מול הטלויזיה. מדובר בפאזל נוראי של 4,000 חלקים עם המון המון המון חלקים לבנים שהצליח כבר פעמיים להכניע אותי.
הפעם אני אנצח!!! בסוף אני מתכננת להדביק אותו כדי לא ליפול לפיתוי של לעשות אותו שוב.
בנתיים יצאה לי בטן מאוד מכובדת בהתחשב בעובדה שאני בקושי בהריון (ביזיון) ופתאום אני מגלה שהרבה יותר אנשים יודעים על ההריון שלי ממה שחשבתי. נו אני מניחה שהשמועה עשתה לה כנפיים.
בעוד שבוע וחצי יש לי תור לשקיפות עורפית ותמי הודיע לי שהיא לא יכולה לעמוד בפיתוי והיא תגיע (מסכנה נסיעה נורא ארוכה) אני מקווה שהרופא יבין שלא מדובר בהריון סטנדרטי ויתן הצצה של יותר מדקה וחצי בעובר.
ההריון הזה עובר עליי נורא מוזר, מצד אחד יש כלמני תופעות שלא היו בהריונות קודמים.
המון התכווצויות שרירים בבטן התחתונה בעיקר אחרי שאני ישנה (לילה או צהריים) אני מניחה שזה בגלל שמדובר בהריון רביעי. בחילות לא בצורה מוגזמת אבל בתור אחת שכמעט לעולם לא סבלה מבחילות זה נורא מוזר.
עכשיו כשאני נטולת הורמונים כבר שבוע בערך נורא מוזר לי שאין לי את הרוטינה סביב ההרומונים... קצת חסר לי ההתעסקות הזו, כהילו שזה היה הסימן לזה שאני בהריון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.