יום ראשון, 2 באוגוסט 2009

אוגוסט


בשעה טובה חצי מהחופש הגדול עבר!!!!
אתמול נסעתי לאסוף את שלושת בניי אחרי תשעה ימים שהם בילו אצל אבא שלהם, תשעה ימים שאני מודה בבושה שנהנתי מאוד מאוד מהשלווה והחופשה מלהיות אמא.
אחרי שבוע שהרגשתי אנרגטית וישנתי טוב טוב ובדרך כלל כמעט ולא סבלתי מעייפות הנה היום אני מתחילה את הבוקר סוחבת עייפות אחריי לילה הזוי שבמרביתו בקושי ישנתי.
אז מה היה לנו הלילה.... זה התחיל השהגענו בערב לקיבוץ למרבה ההפתעה הייתה רוח קרירה שקידמה את פנינו.
בשנכנסתי הביתה לראשונה מזה חודשיים מצאתי את עצמי סוגרת חלונות כי הרוח העיפה הכל ואפילו היה קר.
בסביבות אחת עשרה בלילה נכנסתי למיטה, הפעלתי את מאוורר התקרה שלי ולא הצלחתי להרדם.
עד שכבר נרדמתי מתישהו התעוררתי מבכי של הצוציק שהגיע למיטה שלי, התכרבלנו יחד המאוורר פעל והיה קר.
לא ממש הצלחתי להרדם, היה לי קריר, התלבטתי קשות אם לקום ולהוריד את עצמת הרוח והעצלנות ניצחה.
עד שכבר נרדמתי, שוב!!! הגיעו החתולים והציקו לנו, הלכו עליי, נשכו נשיכות קטנות ברגליים... היה מתיש.
בקיצור היה לי מעייף, בשבע וחצי העיר אותי השעון והופ השבוע התחיל.
אני עייפה שבוע שעבר נידבתי את עצמי לצלם את ילדיי הגנון לתמונת מחזור ואין לי כוח ):
נשארה חצי שעה של התפנקות במיטה....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.