יום ראשון, 26 ביולי 2009

הבחירה שלי

לאחרונה יצא לי לחשוב הרבה על הסיבה שבחרתי את הזוג שלו אני פונדקאית. אני מקווה שאולי אם אסביר טוב יותר את הסיבות שלי זה יעזור להורים המיועדים להבין את הצד שממול -הפונדקאית.
אז למה בחרתי בהם?
הדבר הראשון עוד לפני שנפגשנו היה הצורה שהם פנו אליי, אחרי שפרסמתי בפורום של דוקטורס שאני מחפשת זוג הורים קיבלתי כמה פניות מזוגות שמחפשים פונדקאית כולם (חוץ מהזוג שלי) פנו אל הרגש ותיארו לי יותר או פחות את הדרך הרגשית הקשה שהם עברו. דווקא תמי ועמי כתבו מעט מאוד, לא נכנסו לרגשנות בכלל והתחושה שעברה אליי הייתה אופטימית ולא מיואשת.
אח"כ כשכבר פניתי טלפונית ודברתי עם תמי היא הייתה רגועה, נחמדה ושלווה ומהר מאוד השיחה גלשה לנושאים שלא קשורים בפונדקאות (סיפרתי לה על העבודה שלה ומסתבר שהיא עושה ויטראז כתחביב וזה היה ממש נחמד למצוא משהו משותף). כשדיברנו ברקע אני זוכרת ששמעתי ילדה ואח"כ תמי הסבירה שזו הבת שלהם.
נפגשנו בפעם הראשונה אצלם בבית, היה רגוע, ממש לא הרגשתי כמו בחקירה צולבת. הם נתנו לי תיקיה שבה כמה דפים עם דרישות הועדה וההצעה שלהם מההיבט הכספי. שאלו מה חשוב לי בהריון ואני אמרתי שהכי חשוב לי לנסות לידה טבעית ולא ללכת ישר על קיסרי. הייתה הסכמה בנושא. הבת המתוקה שלהם שהייתה ממש פיצי הסתובבה בנינו ובחנה אותי.
נהניתי כ"כ לראות את האינטרקצה ביינם ובין ביתם והרגשתי רגועה להיות זו שתביא תינוק נוסף לבית הזה.
בתור אישה גרושה שבדיוק הייתה אחרי מאבק משמורת ארוך ומתיש הרגשתי שהם זוג הרמוני ומאוזן וזה היה משהוא שלא הרגשתי סביבי אצל אנשים אחרים. היחס שלהם אחד לשני נתן להם המון נקודות מבחינתי.
לשמוע על הבחירה שלהם לאמץ (ואיזו נסיכה יש להם, אני מקנאה) לא כצעד של יאוש אלא כדבר ברור בדרך להורות הוסיף לי עוד סיבות להעריך אותם. ובסוף הקלילות שלהם והפתיחות שבה הם חלקו איתי את הדבר הכי חשוב בשלב זה של חייהם - המסע להורות.
בשום שלב וגם עכשיו לא הרגשתי שהם מפילים עליי את הלחץ לעתידם כולו.
הם תמיד רבים איתי על מה יהיה לי יותר נוח, השיחות עם תמי ועמי כבר מזמן גלשו לפסים אישיים. ואני באמת מרגישה שהם רוצים בטובתי.
האמת, עכשיו כשאני בהריון קצת מפתיע אותי שהם לא מתקשרים יותר, הקשר בנינו הוא על בסיס של בערך פעם בשבוע אלא אם כן יש משהוא שצריך לתאם.
אני אמרתי שוב ושוב לתמי שתרגיש חופשי לצלצל לשאול ולהתעניין מה שלום התינוק שלה והם פולנים טובים שומרים על נימוס מירבי.
לכל מי שמציץ פה בפורום הוא מהצד השני אני מאחלת המון הצלחה במציאת הפונדקאית המתאימה ושמירה על איזון נפשי בתהליך הזה לכל הצדדים (:

תגובה 1:

  1. שלום,
    הגעתי דרך הפורום בתפוז וראיתי כי טוב אז נרשמתי.
    מאחלת לך הריון קל וכל הכבוד על ההחלטה.
    התמונות והחרוזים נראים גם מרשימים מאוד

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.