יום שני, 6 ביולי 2009

החיים

קצת הזנחתי את הבלוג לאחרונה. זה דווקא סימן טוב, סימן שאין לי קיטורים.
לאחרונה אני מרגישה טוב, הבחילות מגיעות רק ככה בקטנה לביקורים קצרים, הצרבות המפורסמות שליוו אותי כל הריון עוד לא הגיעו וטוב שכך.
שרירי הרחם לאחרונה משחקים במתיחות מה שאומר שבאפצ'י אני צריכה להזהר לא לחטוף התכווצות נוראית.
מצטערת... אין תלונות (:
אתמול סיפרתי לתמי שאני לא מרגישה בהריון (פשוט לא רע לי) והיא נבהלה, בהמשך היום כשהגיע הבחילה שלחתי לה SMS שהכל בסדר יש בחילה.
חוץ מזה הגיע החופש הגדול... הילדים נסעו לשבוע אצל אבא שלהם ולי יש חופש גדול משלי (:
והכי חשוב השבוע אני מסיימת עם ההורמונים מה שממש ממש משמח אותי.
החיים עם הורמונים הם כמו חיים בתוך ערפל שהופך סמיך יותר ויותר ככל שהזמן עובר.
פתאום אני קולטת ש... טוב לי... אופס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.