יום שישי, 20 בפברואר 2009

הארכיון שלי


מאז שאני זוכרת את עצמי אני כותבת, זה הזמן להודות שהזכרון שלי על עצמי מתחיל בערך בגיל 12 :) .
מאחר ואני תמיד אהבתי לכתוב, בתור ילדה זה היה סיפורים (מילאתי מחברת בסיפורים והיא אבדה לצערי במעבר דירה) ומגיל 13 לערך התחלתי בכתיבת יומנים.
בגיל 15 הצטרפו גם מכתבים שכתבתי לחברות ולידידים וכלמני אנשים במשך השנים.
עד היום יש לי ארכיון של כל אותם יומנים ומכתבים שבמהלך השנים גדל וגדל ושמור היום בכבוד רב (גיבוי לשנים של זיקנה).
לאחרונה מוצאת את עצמי מוסיפה לארכיון ה"ממשי" שלי גם כתיבה וירטואלית כמו פה למשל.

לפעמים אני אוהבת לשבת עם אחד היומנים או המכתבים שנצברו במהלך השנים ולקרוא, תמיד אני נזכרת בכל מני מחשבות שכבר שכחתי שחשבתי. לפעמים אני נדהמת לגלות כל מני דברים שרציתי לעצמי, כלמני חויות שכבר שכחתי מהם. מגלה את עצמי מחדש.
הנה עכשיו כשאני מוצאת את עצמי חולקת במרחב הוירטואלי את החויה הזו שנקראת פונדקאות אני יושבת ולידי הגיבוי הכתוב לזכרון הלקוי שלי, מה לא אעשה כדי להצמד לפרטים בצורה הכי מדוייקת שאני יכולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.