יום שלישי, 10 בפברואר 2009

בקרוב אצלכם (:

לפני חמש שנים קראתי בהדיקות את סיפורה של אישה שהייתה פונדקאית. היא כתבה כל כך יפה וסיפרה על התהליך המופלא הזה שהיא עוברת כאישה שהרתה את תינוקו של זוג שאניו יכול להביא ילד בדרך אחרת.
האמת שבאותו רגע שקראתי לראשונה את הסיפור שלה לא הבנתי למה אין יותר נשים שעוברות את התהליך הזה ונותנות משהו מעצמן למען אלו שצריכים את עזרתן.
כמו כל נושא שמעניין אותי גם בנושא הזה ערכתי תחקיר וגיליתי מה צריכה לעשות אישה שרוצה להיות פונדקאית.
הדרישה הראשונה היא לא להיות נשואה ופה נכשלתי, הייתי אז נשואה ולכן העניין נשאר בגדר משהוא שהייתי שמחה לעשות אילו הייתי מתאימה.
עברו שנים והתגרשתי אבל בסערת החיים העניין נשכח עד ש... חברה סיפרה לי שהיא רוצה להיות פונדקאית.
שוב עשיתי בירור מהן הדרישות וגיליתי שאני מתאימה. מצויין, אז מה עושים, איך מתחילים...
הדבר הראשון שאני צריכה זה זוג הורים (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.