יום רביעי, 3 ביוני 2009

עייפות החומר
















אני בהריון כבר ארבעה ימים שלמים, אם סופרים לפי האיחור במחזור.
העייפות שכבר התחילה להגיע בתדירות מרשימה בשבוע שאחרי ההחזרה עכשיו מקננת אצלי על בסיס קבוע.
אני עייפה כשאני קמה, עייפה בבוקר, צהריים ערב, עייפה לפני אחרי ובמהלך האוכל, עיייייפה כל הזמן!!
אבל העייפות נגמרת חצי שעה לפני שאני מחליטה שכבר מאוחר וכדאי ללכת למיטה ואז למזלי חוזרת בשניה שאני נכנסת למיטה.
הנה 7 בבוקר עכשיו, שברתי שיא אישי בזה ששלחתי את הילדים ללימודים/גן עוד לפני השעה 7 ואני יושבת בחוץ עם כוס קפה, החתולים שלי סביבי כותבת ונורא נורא רוצה לישון....
הזוי.
התמונה שהוספתי היא של סט חרוזים שעשיתי בערך לפני שלושה שבועות, ממש בלי לתכנן יותר מדיי יצא סט נפלא, צבעוני ואופטימי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.