יום ראשון, 20 בספטמבר 2009

סתם יום כזה

יש ימים כמו היום שבהם הכל הולך עקום.
לפנות בוקר התעוררתי מהגשם, אלוהים יודע למה כל רישרוש קטן מעיר אותי לאחרונה...
בשמונה הקטנצי'ק בכה השלפוחית לחצה וכבר התעוררתי סופית.
על הבוקר הרגשתי שטוב לא יצא מהיום הזה... כאב לי הראש ותשישות נוראית הציקה לי, בהמשך היום התווספה צרבת איומה ובחילה.... בקיצור חגיגה.
כשניסיתי לישון צהריים הילדים פשוט צווחו ורבו ובכל חצי שעה הגיע מישהו להעיר אותי ולקטר על כלמני שטויות.
יום מיותר מבחינתי.
יש ימים כאלו מגעילים, מחר יהיה יותר טוב אני מקווה. מחר יש לי בדיקה שיגרתית למיסטר ביג וההורים שלו מגיעים.
עכשיו כל מה שנותר מהיום זה להיציא את הכלב לטיול באויר הקריר לנסות לשנות את מצב הרוח שלי למשהוא יותר נעים וללכת לישון. לילה טוב עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.