יום חמישי, 17 בספטמבר 2009

התחלה חדשה

ראש השנה ממש ממש כבר פה, אפשר כבר ממש להריח אותו (יש סיר מרק על הגז שמפיץ ניחוחות בכל הבית).
השנה בראש השנה הבנים שלי אצלי, גם האחים שלי ואמא שלי עושים איתנו את החג.
את ערב החג והסעודה החגיגית נחגוג יחד עם עוד כמה משפחות בקיבוץ.... סעודת המונים עם שפע אוכל שתיה וחברה טובה.
צפוי להיות טוב.
כבר יצא לי לראות בכמה פורומים אנשים מסכמים את השנה החולפת, אנשים מכינים תוכניות לשנה הבאה.... חשבתי על זה, חשבתי על מה אני רוצה לאחל לעצמי לשנה הבאה והאמת, את הרוב כבר יש לי.
בריאות - בסדר
ילדים - מרוצים
כסף/ עבודה - מתאושש לא רע
זוגיות - צריך לעבוד על זה
חברים - מוצלחים
לידה - יהיה נחמד אם לשם שינוי זה יהיה מהר
וזהו... מה עוד צריך בנאדם בחיים.

אז שתהיה לכולכם שנה טובה
ממני (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.