יום רביעי, 9 בספטמבר 2009

עונת המלפפונים

יש איזו סטיגמה מוזרה שנשים בהריון מאוד אוהבות מלפפון חמוץ, יותר טוב מלפפון חמוץ עם גליה ואפשר גם שוקולד...
סטיגמה...
אצלי דווקא החשק למלפפון חמוץ נשאר סטנדרטי, יכול להופיע כשאני משקיעה בסנדויץ מסובך אבל בדרך כלל אני מתעצלת אז הוא נשאר בגדר רעיון בלבד.
הבנים שלי שלאומת זאת כבר שבועיים שלושה דוחפים מלפפון חמוץ בכל סנדויץ וגם ככה סתם בתור נישנוש אחה"צ כי הריי אין חטיף טוב ממלפפון חמוץ לשמח לבב אנוש.
ילדים מוזרים.
בכל בוקר כשאני מכינה (שוב) פיתה עם מיונז ומלפפון חמוץ אני מוצאת את עצמי על סף בחילה תוהה האם יתכן שהם בהריון ולא אני. סתם חשבתי לשתף גם בדברים שיגרתיים.
בנתיים חוץ מהבנים שלי שמתחרים בינהם על מי יצליח לעשות לאמא כאב ראש יותר מהר או מי יצליח לגרום לי לחזור על אותו משפט יותר מעשר פעמים בוליום מתחזק מפעם לפעם.. התחיל גם הבחור הצעיר שבבטן להפגין נוכחות.
כבר שלושה ימים שכבודו הידוע בכינוי מיסטר ביג דואג לוודא שחס וחלילה לא אפספס את רגע מילוי שלפוחית השתן ובועט בה ככה רק כדי להזכיר לי שרצוי לרוקן. תודה רבה באמת...
אתמול גילינו שגם מרגול מוצאת חן בעינייו, היה ברדיו שיר של מרגול וגם מיסטר ביג רקד לצליליו, או שאולי הוא ניסה לברוח כי אני שרתי יחד עם מרגול.. רק מציעה אפשרות נוספת.
לפני שאחזור למבער (מישהוא צריך לעבוד בבית הזה!) אני מצרפת תמונת פרופיל מתחילת השבוע. שבוע 17+3.
שיהיה שבוע טוב

תגובה 1:

  1. גיליתי את הבלוג שלך לפני יומיים, ואני נדהמת מהאומץ שלך לעשות דבר כזה! מאחלת לך שההריון יעבור בבריאות ובקלות! אמשיך לעקוב בבלוג...

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.