יום שלישי, 16 בפברואר 2010

אחרי המבול

נכנסתי לבלוג להוריד את הסרגל שמציין כמה זמן אני בהריון, כבר ילדתי ופילה אני לא!!

חשבתי לעצמי מה כבר יש לי לכתוב, אולי לספר שאני נורא מאכזבת את כל אלו ששואלים בלחש איך אני מרגישה מבחינה נפשית ואני מתוודה שמצויין והכל כרגיל ואני מאוד מרוצה מהחיים.
אולי שסוף סוף חזרתי לקרוא ואני מצליחה להתרכז.
אולי שהבוקר שמתי לב שכבר כמה ימים אני לא קמה בלילה לשרותים....
ביני לבין עצמי אני עדיין מופתעת כל יום לגלות שהגוף עוד לא התאושש, שקשה לי ללכת מהר כי אני מרגישה שהרגליים לא לגמרי "מוברגות" למקומן ומצד שני היום בבוקר התפעלתי מזה שההליכה לגן לא התישה אותי (3 דקות בקצב איטי).
כבר יומיים שאני מתעוררת לקחת את עוז לגן מה שאומר השקמה בשעה נורמאלית ואני מאמינה שאם הייתי חייבת הייתי יכולה לקום גם בשביל הבנים הגדולים בשש וחצי.
עברו 12 יום מהלידה ולקח לי כמה שניות לחשב כמה ימם עברו מה שמסמן כל כך טוב כמה שאני מרגישה שעבר נצח מאז ההריון. איזה זיכרון קצר יש לי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.