יום ראשון, 22 בנובמבר 2009

סיבוב חוזר

אחרי שבסוף השבוע התאוששתי מערמות הכביסה והבלאגן עבר עליינו לילה נוראי שבו היה הרבה פיפי, הקאות ובכי...
בקיצור קמתי לעוד יום של ארבע מכונות כביסה, ילד אחד ששלחתי להסעה בבוקר בהתראה של חמש דקות, ילד שני שהלך לגן בשעה 9 כי אמא נרדמה וילד שנשאר להתנוון מול הספה.
לפעמים נדמה לי שחייב להיות חוק שמחייב את שני ההורים של הילדים להתחלק שווה בשווה בנטל גידולם!!!
יש לילות כאלו.

בפעם הקודמת סיפרתי ככה בחצי משפט על לי שלומד נגינה על בריטון.
בית הספר של הבנים שלי מאוד מתגאה בזה שכל הילדים לומדים נגינה.
בכל שנה בחודש הראשון הם מקבלים כלי נגינה שעדיין לא הבנתי לפי מה מחליטים מהו הכלי הנבחר (נדמה לי שהמורים מחליטים בעצמם).
השנה ניב לומד כלי הקשה מה שאומר שכל הזמן הוא מסתובב בבית ומתופף על כל מה שעובר לו מתחת לאצבעות (ועל העצבים של אמא שלו).
השכבה של לי לומדים כלי נשיפה ואנחנו זכינו לבריטון.
אז הנה תמונה שלו עושה שיעורי בית (מתאמן) על הבריטון הקטן שהוא קיבל בהשאלה הביתה (אמא השאירה ציק עצום כפיקדון בבית הספר).
הוא נסחב עם הדבר הזה פעמיים בשבוע לבית הספר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.