יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

גיברת תעשי דיאטה!!!

ממרחק של כמה ימים משבוע 15 הקרב ובא בצעדי ענק פתאום אני זוכה לכל מני הערות עדינות עדינות ככה בקטנה שרומזות לי שהשמנתי.
כן הבטן יצאה, לי היה נדמה שכבר ממש ברור שאני בהריון לכל צופה מהצד ולפני שבועיים כשסיפרתי לשני מכרים שאני בהריון הם היו ממש מופתעים (תגובתי כמובן הייתה זו לא סתם השמנה!!).
בגלל המגורים בקיבוץ יש המון אנשים שאני מכירה היכרות נחמדה וידידותית ומצד שני לא ממש מעמיקה ומה לעשות נושא ההריון לא ממש עלה. מאחר וידוע לכל מי שמכיר אותי שאני גרושה ואין לי בן זוג הם כנראה לא מצפים שאהיה בהריון. הגיוני.
בכל אופן לאחרונה כשאני מטיילת עם הכלב קרה כמה פעמים שאנשים שאלו אותי ככה בחביבות למה אני לא עושה טיולים יותר ארוכים עם הכלב... למה אני לא צועדת איתו בכביש שמקיף את הקיבוץ... רמיזות עדינות של גיברת השמנת!!!
אולי אני צריכה להכין לי חולצה אני לא סתם שמנה, אני בהריון!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.