יום שני, 3 באוגוסט 2009

קישורים מומלצים

השבוע הוספתי לבלוג קישורים מומלצים.
יש שם כמובן את הפורום בתפוז, את הבלוג שלי ועכשיו אני מוסיפה קישור לבלוג של פונדקאית נוספת שכותבת ברוסית.
למי שלא קוראת רוסית אני מוסיפה גם קישור לתרגומון של גוגל (שימושי לעוד דברים), אני מודה זה לא מתרגם אחד לאחד אבל נותן כיוון כללי. מי שמוכנה לתרום קישורים נוספים מוזמנת לשלוח לי ואני אוסיף אותם.
אם יש אם מיועדת שכותבת בלוג אני מאוד מאוד אשמח לתת קישור לבלוג שלה שיהיה גם את נקודת המבט מהצד השני (:
שיהיה לכולכם שבוע טוב... אני צריכה שוב ללכת לצלם ילדים בגנון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.