יום ראשון, 19 באפריל 2009

חזרה לשיגרה



עד כמה שהצלחתי להפתיע את עצמי, בכל חופשה אני מגלה שאני מכורה לשיגרה.
לא שהשיגרה שלי היא משהוא לחוץ ומטורף אבל בדרכי העקומה גם לי יש שגרה.
את חזרתי לשיגרה פתחתי בכוס קפה של בוקר עם חברה.
אח"כ אני ואותה חברה הלכנו להאכיל את החיות בפינת החי ונתקענו בכלוב עם תייש שהתעקש לצאת החוצה וניסה לנגוח בנו.
אחרי שסיימנו לבכות מרוב צחוק כשהתיש לא מצליח להבין למה אנחנו צוחקות ומונעות ממנו לצאת התחלנו לקרוא לעזרה כדי להחלץ משם. משם המשכתי לכולבו לקנות שלושה מלפפונים ועשרה בצלים, ארוחת עשר וביקור במוזאון (שוב עם אותה חברה) כדי לאסוף תמונות למסיבה של יום העצמאות..... ארוחת צהריים עם הילדים והופס... חצי יום עבר.
צפוי לי עוד ביקור אצל מר תיש ואז להוציא את הצוציק מהגנון, ישיבה חשובה ביותר ליד גן השעשועים בצוות האמאות וכבר היום יגמר.
אני אוהבת את השיגרה שלי, אבל מודה שהיא הזויה בטרוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.