יום רביעי, 15 באפריל 2009

סבלנות, סבלנות לא קונים בשום חנות...

לפני כמה שנים עבדתי כגננת מחליפה ובאחד הגנים הכרתי את השיר הזה-סבלנות, סבלנות לא קונים בשום חנות...
לא שזה עוזר לי להתמודד עם חוסר הסבלנות שלי.
אתמול הייתה יום הולדת של תמי והחלטתי למרות שעדיין קצת מוקדם לנסות לעשות בדיקת שתן... כלום נאדה קפיש -שלילי לא אמין.
אחרי שסיפרתי לתמי על השלילי היא הציע שאולי היום אעשה שוב.
שוב שלילי לא אמין. למה לא אמין? מי עדיין מאוד מוקדם והבדיקה היא כזו שטובה רק מהאיחור במחזור.
מחר אני אמורה לעשות בדיקת דם והפעם את סיפור הלא אמין כבר לא אוכל לספר לעצמי ברגע שתגיע התשובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.