יום שבת, 5 בדצמבר 2009

נסיון הימלטות

נראה לי שלפני שבועיים הדאגתי קצת את תמי כשדיווחתי שהצוציק נרגע וכבר לא משתולל כהרגלו... עכשיו אני חושבת לעצמי שכנראה הוא לקח כמה ימי מנוחה לצבור כוחות ולתכנן אסטרטגיה חדשה כי בפרוש הוא חזר ובגדול.
עוד דבר שחדש יחסית זה העובדה שאני ממש כבר יכולה לסמן דפוס התנהגות... יש לו שעות מועדפות, פוזות מסויימות שלי שתמיד יגרמו לו להגיב... בקיצור הבחור מפתח אישיות (לא שהיה חסר לו קודם).
לאחרונה הבחנתי שהאיש רגוע ושקט בבוקר ואחר הצהריים מתחילה החגיגה, זה ממש לא קשור אם אני אוכלת שוקולד או שותה מים, פשוט יש לו את השעות שלו. כשהיום הופך לערב ואח"כ ללילה ההשתוללות מתחזקת ואפשר ממש לראות את הבטן זזה וקופצת מזכיר קצת סרטי מדע בדיוני.....
השיא מגיע כשאני כבר במיטה, בדרך כלל בקושי שרדתי מעייפות עד ללילה, והוא בשיא הערות, מסתובב, בועט, שולח ידיים.
אחרי הלידה אני כבר אתפוס אותו לשיחה ואסביר לו שזה ממש אבל ממש לא יפה ההתנהגות הפרועה הזו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.