יום שבת, 31 באוקטובר 2009

קר ורטוב

אחרי שקיטרתי כל כך הרבה על מזג האויר הרותח לא נעים לי לשים את התמונה הזו שצולמה לפני יומייםעכשיו כבר אין ערפל אבל מאז אתמול בלילה הגשם יורד ללא הפסקה. קריר ונעים לי (:
בסופשבוע הקודם סיימתי בשעה טובה את השמיכה שהתחלתי עוד בחופש הגדול לבלונדיני שלי. בראשון הייתי באיזו פגישה וחיפשתי תיק נוח וגדול לקחת איתי כמה דברים ואז גיליתי שלמרות שיש לי המון תיקים כולם קטנים ולכן תפרתי לי את התיק הזה שמצאתי הסבר מעולה לתפירה שלו בבלוג נפלא. אני מאוד מרוצה.

בנתיים אני ממשיכה לתפוח, נדמה לי... אבל אני לא בטוחה שמדי פעם יש לי בריקסטונים... הרגשה כזו כאילו מישהוא מנסה לחנוק אותי.
התנועות של מר בחור נהיו יותר חזקות ולפעמים נדמה לי שהוא עושה גלגלון... חוגג לו שם בפנים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.