יום שבת, 17 באוקטובר 2009

אני יודעת, הייתי ממש לא בסדר והזנחתי קשות את הבלוג.
כל כך הרבה פעמים "כתבתי" בראש כל מני דברים שהיו אמורים להגיע גם למסך וזה לא קרה.
אז הנה אני שוב פה, כותבת.
השבוע היה מתיש, ממש מתיש והחום הנוראי שלי היומיים האחרונים ממש אבל ממש לא תורם לתחושה שלי.
ביומיים האחרונים אני מתעוררת מיובשת עם כאב ראש ומצב רוח ירוד משהו...
היום הייתה סקירה שניה לבחורציק בבטן, כרגיל הוא היה לוחמני ובכל פעם שהרופא לחץ עליו הוא בעט בחזרה.
הצוציק כצפוי בריא (צריך להשמין לדעתי) ומחר נלך לעשות העמסת סוכר.
מאחר והחזאים מאיימים שלפחות עוד יומיים חמים ומגעילים צפויים חשבתי לעצמי שברור שאני לא אשב מול המבער ואסבול ולכן עדיף כבר לבלות במזגן של קופת החולים.

אני יודעת שזה לא מספיק כדי לפצות על ההעלמות שלי אבל זהו להיום.
מבטיחה לכתוב שוב ממש בקרוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
חניתה, Israel
אישה, אמא, סטודנטית, אומנית בפנסיה, מובטלת בפוטנציה בהווה, חולקת בית עם שלושה ילדים, זוג כלבות ויש תקופות שגם עם אמא שלי. חולמת לגדל חסה ועגבניות בגינה ולצאת לפנסיה מוקדמת כדי שיהיה לי יותר זמן פנוי.